Monday, May 08, 2017

Short holiday to Almaty, Kazakhstan













5 Comments:

Blogger Unknown said...

Short holiday to Almaty, Kazakhstan

Great Thanks

طراحی سايت

طراحی وب سايت

طراحی اسلايدر

سئو

طراحی لوگو

درب اتوماتیک

راهبند

کرکره اتوماتیک

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک شیشه ای

10:30 AM

 
Blogger faw sibamotor said...


شرکت فاو ایران

دفتر اصلی شرکت فاو در شهر چانگ چون شمال کشور چین قرار دارد بخش های مختلف تولیدات این شرکت مانند کارخانه ، قسمت دفتر و تست خودرو هر کدام در شهر ها و مناطق مختلف چین قرار دارند.



بدون شک یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده در کشور چین که در زمینه خودرو های سواری فعالیت های بسیاری داشته است و توانسته بازار داخلی و خارجی کشور های اطراف چین را تحت تاثیر خود قرار بدهد شرکت فاو بوده این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از جدید ترین قطعات توانسته است به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های چین شناخته شود و در بازار های جهانی دارای سهام ارزشمندی باشد.

از آنجا که کمپانی فاو به دلیل داشتن سابقه بسیار در زمینه مونتاژ و تولید محصولات بزرگ ترین خودرو سازی های جهان نظیر بنز و... بسیار تجربه بالایی دارد امروزه توانسته است به خوبی در زمینه تولید فعالیت خوبی را داشته باشد و در نهایت می‌تواند به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این کشور که محصولاتی با کیفیتی بسیار بالا را تولید میکند وارد بازار کند. استفاده از تجربیات چندین ساله خود در زمینه خودرو سازی سبب شده است که امروزه بسیار موفق عمل کرده و به عنوان تولید کننده ماشین های لوکس دنیا برند خود را جای بدهد و بتواند در نهایت سود بسیار خوبی از نمایندگی های فعلا در سر تا سر دنیا کسب کند که همین امر نشان دهنده موفقیت شرکت فاو می‌باشد.

شرکت فاو در سه زمینه مختلف فعالیت بسیار گسترده ای دارد این شرکت با استفاده از متخصصان تولید کننده در زمینه ماشین آلات سنگین و سواری توانسته است انواع کامیونت ، کشنده و سواری های شاسی و معمولی تولید کرده که نسبت به نمونه شرکت های برتر دارای آپشن ها و قدرت بسیار خوبی می‌باشد ، به همین دلیل است که قدرت بسیار بالا کمپانی فاو توانسته است بازار های داخلی و خارجی تمام کشور های آسیایی را در دست بگیرد.

یکی دیگر از عوامل پرطرفدار بودن این کمپانی داشتن قطعات بسیار ارزان در محصولات آن می‌باشد و همچنین خدمات و نگهداری خودرو های آن بسیار ارزان می‌باشد و میتواند یکی از گذینه های بسیار خوب در مقابل محصولات بسیار گران کشور های آمریکایی و اروپایی باشد که در حال حاضر در بازار های جهانی خرید و فروش می‌شوند.

محصولات فاو در ایران

محصولات فاو در ایران بیشتر از هر کشور دیگر به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب توانسته است بازار خوبی داشته باشد به همین دلیل محصولات فاو در ایران به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند ، کشنده های فاو ، کامیونت های فاو و خودرو های سواری فاو جالب است بدانید مدل های تولید شده در هر کدام از این بخش ها در ایران بسیار کم است شاید مدل های انگشت شماری در هر کدام از سری های گروه فاو موجود باشد اما همین کم بودن تنوع بسیار به معروف شدن و این مدل ها کمک کرده است.

کشنده های معروف فاو در ایران دارای دو مدل کلی می‌باشد کشنده های فاو دو محور و تک محور این دو مدل از لحاظ طراحی داخلی و خارجی به صورت کلی شباهت بسیار با هم دارند اما در قسمت موتور و قطعات به کار رفته در هر یک متفاوت است که سبب شده قدرت بسیار بالایی کشنده دو محور نسبت به کشنده تک محور داشته باشد ، استفاده از تجهیزات مدرن به کارگیری موتور بسیار قدرتمند در ساخت این کشنده ها بسیار کمک خواهد کرد که بتوانند بار های بسیار سنگین را به خوبی حمل کنند.

استفاده از بهترین قطعات در قسمت های مهم کشنده های فاو نظیر استفاده از گیرکس بسیار عالی شرکت آلمانی که قدرت بسیار خوب و اطمینان خاطر را به شما می‌دهد به خوبی بتوانید از این محصول استفاده کنید ، دارای سیستم قدرتمند تعلیق جلو و عقب که دارای موتوری شش سیلندر که قدرتی بالغ بر 420 اسب بخار تولید میکند ، مشخصات ذکر شده مشخصات کشنده تک محور فاو بود تنها مدلی که در داخل کشور دارای بیشترین تقاضا می‌باشد.

5:41 AM

 
Blogger faw sibamotor said...


محصولات فاو

انواع کشنده کامیون
کشنده فاو تک محور
این کشنده کامیون در زمان حرکت قادر به تولید 420 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه می باشد و حداکثر گشتاوری که می تواند تولید نماید در حدود 1200-1400 و 1900 دور در دقیقه می باشد. نوع موتور نصب شده بر روی این کامیون کشنده، 6 سیلندر خطی می باشد و به توربو شارژر نیز مجهز می باشد. موتور قدرتمند و قطعات با کیفیتی که برای تولید این کامیون استفاده شده است موجب شده این نوع کامیون در زمره ی یکی از بهترین گزینه ها برای جابه جایی بارهای سنگین به شمار رود و بتواند جایگاه ویژه ای در صنعت حمل و نقل جاده ای برای خود کسب نماید.

5:42 AM

 
Anonymous قیمت پروفیل زد said...

پروفیل Z
ساندویچ پانل در ارومیه
خرید ساندویچ پانل در زنجان
فروش ساندویچ پانل در اردبیل
قیمت پروفیل آهنی در تبریز
پروفیل در تبریز
انواع ورق گالوانیزه رنگی
ساندویچ پلی استایرن
خرید پروفیل زد با بهترین قیمت
خرید پروفیل در تبریز

2:58 AM

 
Anonymous ترفتد خوشتیپ شدن کودک دلبندتان said...

لباس sport بچگانه
لباس ترک بچگانه
ترکیب رنگ لباس دختر بچه
ست ترکیب رنگ لباس دختر بچه
ست لباس بچگانه پسرانه
راهکار ست کردن لباس کودک
آموختن ست کردن لباس به کودک
بهترین تیپ دختر بچه 1 ساله
اصول ست کردن لباس زنانه
حمام التراسونیک

12:20 AM

 

Post a Comment

<< Home